حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

ویوو X30 با تراشه اکسینوس ۹۸۰ ۵G سامسونگ ۱۶ آبان معرفی می‌شود

ویوو X30 نخستین گوشی هوشمندی خواهد بود که با تراشه‌ی اکسینوس ۹۸۰ به‌ همراه مودم یکپارچه‌ی ۵G در تاریخ ۱۶ آبان‌ماه در رویداد مشترک سامسونگ و ویوو معرفی خواهد شد.

اواسط شهریورماه، اکسینوس ۹۸۰ سامسونگ با مودم ۵G یکپارچه معرفی شد. از آن زمان این سؤال مطرح بود که کدام گوشی هوشمند بازار با تراشه‌ی مذکور به بازار عرضه خواهد شد.

براساس آخرین اخبار، ویوو قصد دارد در تاریخ ۷ نوامبر برابر با ۱۶ آبان‌ماه در رویدادی رسمی، گوشی هوشمند جدیدی معرفی کند. ظاهرا دو شرکت ویوو و سامسونگ رویداد مشترکی در پکن برگزار خواهند کرد.

ویوو ایکس 30

مقاله‌های مرتبط:

  • مدل ۲۰۱۹ ویوو Y11 با نمایشگر ۶/۳۵ اینچی معرفی شد

کنفرانس مطبوعاتی تحت عنوان vivo X Samsung ۵G AI chip  برگزار می‌شود و قرار است گوشی ویوو ایکس ۳۰ با بهره‌مندی از تراشه‌ی اکسینوس ۹۸۰ معرفی شود.

اکسینوس ۹۸۰ به مودم یکپارچه‌ی ۵G از دو هسته‌ی کورتکس A77 با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز درکنار ۶ هسته‌ی کورتکس A55 با فرکانس کاری ۱.۸ گیگاهرتز مجهز شده است و از پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G76 بهره می‌برد. تولید تراشه با مودم یکپارچه‌ی ۵G به دلیل ساده‌تر شدن مادربرد و مصرف بهینه‌ی انرژی، مقرون‌به‌صرفه‌تر است. درنتیجه گوشی هوشمند ویو ایکس ۳۰ در مقایسه با سایر گوشی‌های هوشمند ۵G بازار از مزایای رقابتی بهره‌مند است.

اوایل سال جاری شاهد انتشار رندرهایی از گوشی هوشمند بعدی ویوو بودیم. انتظار می‌رود ویوو ایکس ۳۰ بدون بریدگی بالای نمایشگر و با دوربین سه‌گانه در پنل پشتی معرفی شود و ماه دسامبر (آذرماه) در دسترس کاربران قرار بگیرد.

misagh admin
درباره ما
ارسال دیدگاه
ارتباط با ما
تهران - خیابان حافظ پایینتر از جمهوری مجتمع علائدین 3 طبقه چهارم واحد 406
02191017172
info@samsungisland.ir
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
X